Dag 22 Wilderness 2 - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 22 Wilderness 2 - Reisverslag uit George, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 22 Wilderness 2

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

07 Februari 2017 | Zuid-Afrika, George

Na een ontbijt met het onvermijdelijke ei en yoghurt gingen we kanoen. In een tweepersoons kano (Els voor en ik achter vanwege de controle...) voeren we tussen schitterende bosachtige oevers naar een aanlegpunt. Van daaruit liepen we over merendeels houten vlonders naar een mooie waterval.. Bij terugkomst verorberden we een luxe lunch, die we via een lunchbox hadden besteld. Het was zo overvloedig, dat we er ook 's avonds nog van konden eten. In de avond begon het lichtjes te regenen en joegen de muggen ons naar binnen.

• 07 Februari 2017 - 18:44

Erik:

Genieten daar!!!

• 07 Februari 2017 - 19:28

Wim Hulscher:

Een lunchpakket met zo'n mooie verpakking kan alleen maar lekker zijn.
    Frans, die controle in de kano was wel gevaarlijk, ik zag de punt van de kano vervaarlijk omhoog steken.;-)