Dag 11 St Lucia 2 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 11 St Lucia 2 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 11 St Lucia 2

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

27 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Om 05.00 u. (echt waar !) werden we opgehaald voor een game-drive in het Hlhluwe - iMfolozi Park. Samen met 3 andere gasten arriveerden we rond 06.00 u. in het park. Meteen zagen we twee grote mannetjesolifanten, waarvan een zich wat dreigend gedroeg. Al gauw zagen we zebra's, impala's en wildbeasts en een prachtige leeuw. Rond 07.30 kregen we op een afgeschermd gedeelte ontbijt met koffie, broodjes en yoghurt en muesli. Daarna zetten we onze tocht voort en zagen neushoorns, witte en zwarte, buffels, een leeuwin, andere olifanten, gieren en andere vogels, kortom een hele belevenis. Stijve vingers van het fotograferen ! Rond 11.30 u. was er een braai, vlees met pasta en rijst en een koud pilsje of andere drank.

Al met al een prachtig sluitstuk, morgen zoeken we de hoogte op.