Dag 6 Krugerpark - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 6 Krugerpark - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 6 Krugerpark

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

21 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

Om 06.00 u. starten we met een wandelsafari. Een akela vertelt ons alles over bomen, sporen, vogels en dierenpoep. Na het ontbijt begint onze tocht in het Krugerpark. Met spiedende blik speuren we naar dieren; we zien gnoes, zebra's, giraffen, apen impala's, struisvogels, neushoorns etc. We genieten van de olifanten, soms een eenzame bull, soms een kudde met jonkies. De uitgestrektheid van het Krugerpark (350x 60 km) leidt tot rust en stilte.
In de middag komen we aan in een zuidelijk camp (lower Sabie), waar we slapen in een luxe tent aan een rivier. Aan de overkant zien we buffels, in de rivier liggen nijlpaarden en tijdens onze braai sluipen 2 hyena's langs onze plek...