Dag 2 Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 2 Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 2 Hazyview

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

18 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag een lange rit, 420 km. Aanvankelijk autowegen, vaak kaarsrecht, met weinig auto's en vrachtverkeer. Naarmate we Hazeview naderden, werd het landschap prachtig; heuvelachtig, ruwe bodem met groen bedekt en heel veel stenen. Met name LongTom bood een prachtig uitzicht. Onderweg pauzeerden we in Middelburg en kochten water. We werden door de cassiere gewaarschuwd om niemand geld te geven, er werd veel geroofd, vaak op een geweldadige manier. Rond onze auto verzamelden zich meteen allerlei kleurlingen die hun diensten aanboden.
De secundaire wegen bleken gevaarlijk; regelmarig diepe gaten in het asfalt (potholes), waardoor ik vaak zigzaggend moest rijden.
In Hazeview kregen we een schitterende lodge aan een meertje. (b&b Idle and Wild) Buiten een kakafonie van geluid, de eerste apen zijn al gesignaleerd en de koedoefilet smaakte heerlijk.