Dag 28 Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 28 Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 28 Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

13 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We begonnen vanmorgen met een bezoek aan Boulder Beach, waar de Afrikaanse pinguins in grote getale huizen. Klein van stuk, maar grote aantallen lieten zich gewillig fotograferen. Daarna togen we naar Cape Point en Kaap de Goede Hoop. Echte toeristische attracties, druk bezocht.Het ruwe rotsachtige landschap wordt omgeven door de Indische en de Atlantische oceaan, waarvan het water door de forse wind hard tegen de rotsen beukt. We zien veel vogels, apen en zelfs een verdwaalde struisvogel !

's Avons eten we een hapje bij het Waterfront, de haven in Kaapstad met allerlei restaurantjes en straatmuzikanten.

• 13 Februari 2017 - 22:25

Wim Hulscher:

War een geweldige afstand hebben jullie al afgelegd, en steeds op de mooiste plaatsen. Nu eindelijk een foto van jullie beiden in Kaapstad. Al die restaurants en braaigelegenheden onderweg hebben jullie echt goed gedaan. Ik wil niet direct schrijven over "weldoorvoed" maar slecht was het zeker niet.