Dag 25 Heidelberg - Reisverslag uit Heidelberg, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 25 Heidelberg - Reisverslag uit Heidelberg, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 25 Heidelberg

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

10 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Heidelberg

Zoals de laatste dagen gebruikelijk trof ik onze auto fris gewassen aan. De dikke stoflaag was verdwenen en hij glansde weer in het zonnetje. In onze kamers liggen vaak chocolaatjes op het hoofdkussen, rozenblaadjes op de handdoeken, de lampen naast het bed zijn aangemaakt en de koelkast is goed gevuld.

We reden naar Heidelberg, weer over lange kaarsrechte wegen met weinig verkeer. We belandden in een afgelegen farm met verschillende soorten vee en struisvogels. De boer vertelt ons dat in 2010 duizenden struisvogels zijn geruimd vanwege vogelgriep.

• 11 Februari 2017 - 13:36

Wim Hulscher:

Frans, als alles zo mooi geregeld is en ook nog chocolaatjes met rozenblaadjes zou je denkem op huwelijksreis te zijn.