Dag 24 Oudthoorn 2 - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 24 Oudthoorn 2 - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 24 Oudthoorn 2

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

09 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vanmorgen verkast naar ander B&B, 5 km. verderop. Dit onderkomen is omgeven door weilanden, waar honderden struisvogels zijn gehuisvest. We hebben overal 4 sterren B&B's, d.w.z. harstikke luxueus, ruim, super bedden en dito badkamer en een mooi buitenterras in ruime tuinen.

We hebben de Swartbergpass bereden. Alweer smalle zandwegen met gapende ravijnen zonder vangrails. Soms moest ik de buitenspiegel dubbelvouwen om een tegenligger te laten passeren. Prachtige vergezichten vanuit een hoogte van 1880 meter. 's Middags de Cango Caves bezichtigd, schitterende grotten met druipsteen.

Omdat er geen braai is in ons B&B, gaan we noodgedwongen maar weer aan die overheerlijke struisvogelbiefstuk...