Dag 20 Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 20 Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 20 Plettenberg Bay

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

05 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Op zoek naar een echte Afrikaanse kerkdienst kwamen we terecht in een township, waar zich de Global Christian Community Church bevond. De kerk was in een tent gehuisvest. We werden omhelst en door de kerkgangers welkom geheten. Op het podium 4 zangeressen en een zanger, die met behulp van versterkers elkaar in volume probeerden te overtreffen. Ze werden begeleid door een gitaar en basgitaar. Tussen de gezangen door psalmen met "praise the Lord!" en voortdurend "hallelujah". Na afloop werden we weer uitbundig omhelst en bedankt ! Het was niet wat ik gehoopt had, maar het was wel weer een belevenis op zich. Nu in een prachtig apartement. We hebben gegeten aan zee en konden in de verte de dolfijnen zien zwemmen.