Dag 5 Thornhill - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu Dag 5 Thornhill - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Frans en Els Schlooz - WaarBenJij.nu

Dag 5 Thornhill

Blijf op de hoogte en volg Frans en Els

20 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Om 05.30 u. werden we wakker geklopt voor een wandelsafari. Echter...it was raining cats and dogs ! In overleg werd besloten de wandeling te verplaatsen naar morgen. Pas om 15.00 u startte de gamedrive. Met 11 gasten, waaronder een Nederlandse met haar dochter, namen we deel.
Al snel ontwaarden we giraffes, zebra's, impala's ( de Mc Donalds van het park), antilopes, gnoes kudu's, maar echt opgewonden raakten we van een prachtige mannetjesleeuw, die aan de rand van het pad voor ons poseerde. Toen we daarna ook nog een neushoorn zagen en een kudde olifanten, was de safari voor ons helemaaaal. geslaagd ! Het weer bleef de hele dag miezerig; we waren derhalve blij dat we toch een fleece mee hadden genomen naar de Afrikaanse zomer...